Teabeleht

Teabeleht (PDF)

Avor Kindlustusmaakler OÜ TEABELEHT 20221124
maaklerilepingu sõlmimise eelse teabe andmise kohta

1. Avor Kindlustusmaakler OÜ

Kindlustusmaakleri ärinimi on Avor Kindlustusmaakler OÜ (edaspidi Avor), äriregistrikood 11730724, aadress Vabaõhumuuseumi tee 4c-35, Tallinn 13522; veebileht www.avor.ee, e-post: info@avor.ee.

2. Kindlustusmaakleri tegevus

Kindlustusmaaklerlus on Avori poolt kliendi huvides kindlustuslepingu vahendamine eesmärgiga pakkuda sõltumatu analüüsi alusel kliendi kindlustushuvile ja nõudmistele vastavat kindlustuslepingut, nõustada klienti kahjujuhtumi korral ja muudes kindlustuslepinguga seotud küsimustes. Sõltumatu analüüsi alusel tähendab, et Avor lähtub kindlustuspakkumiste ülevaate / kindlustusseltside pakkumiste esitamisel ja kliendile soovitamisel üksnes kliendi kindlustushuvist ja nõudmistest ning Avor ei esinda kindlustusandjate ning kolmandate isikute huve. Kindlustatud eseme ülevaatusel tegutseb Avor sõltumatu eksperdina.

Avor tegeleb kindlustusmaaklerlusega vastavalt kindlustustegevuse seadusele ning on kantud kindlustusvahendajate nimekirja, millega saab tutvuda veebilehel www.fi.ee.

3. Maakleri vahendustasu

Avorile tasub vahendustasu kindlustusandja, kellega klient sõlmib kindlustuslepingu, kui Avor ja klient ei ole kokku leppinud teisiti. Maakleri vahendustasu on üldjuhul protsent kindlustusmaksest ja/või kliendiga kokkulepitud fikseeritud tasu. Kindlustuspakkumuse esitamisel teavitab Avor klienti Avorile makstava vahendustasu suuruse ja/või kliendiga kokkulepitud fikseeritud tasu iga vahendatava kindlustuslepingu kohta eraldi.

4. Vastutuskindlustuse leping

Vastutuskindlustuse leping hüvitispiiriga 1 300 380 € juhtumi kohta on sõlmitud kindlustusandjaga

Ärinimi: Lloyd's Insurance Company S.A.
Aadress: Baltic Underwriting Agency, AB Kestucio str. 59, LT-08124 Vilnius, Lithuania
claims@bunda.eu, +370 52 667 799

5. Kahju hüvitamise põhimõtted

Kahju hüvitamise kohustus on kindlustuslepingus või õigusaktides (kohustuslik kindlustus) nimetatud kindlustusandjal. Kindlustusjuhtumi toimumisel hüvitab kindlustusandja tekkinud kahju lähtudes alljärgnevatest õigusaktidest ning lepingulistest dokumentidest:

  1. vabatahtliku kindlustuse korral kindlustatud eseme suhtes sõlmitud kindlustuslepingust, sh kindlustuslepingu üld- ja eritingimustest;
  2. kohustusliku kindlustuse korral vastavalt kohustuslikku kindlustusliiki reguleerivatest õigusaktidest, sh kohustusliku liikluskindlustuse korral liikluskindlustuse seadusest;
  3. võlaõigusseadusest ning teistest õigusaktidest. Kahju hüvitamise põhimõtted on sätestatud võlaõigusseaduse §-des 448-450, 475-477, 491.

6. Kohtualluvus

Kindlustusvõtja võib kindlustuslepingust tulenevad nõuded kindlustusandja vastu esitada kindlustuslepingus kokkulepitud kohtule, kokkuleppe puudumise korral ühele järgnevatest kohtutest:

  • kindlustusandja asu- või tegevuskoha järgsele maakohtule;
  • kindlustusvõtja asukoha järgsele maakohtule;
  • kindlustusjuhtumi toimumise koha järgsele maakohtule;
  • muudele tsiviilkohtumenetluse seadustikus ettenähtud kohtutele;
  • kohustusliku liikluskindlustuse kindlustuslepingust tuleneva vaidluse lahendamiseks on võimalik pöörduda kindlustuse vahekohtusse.

7. Kaebuste esitamise kord

Juhul, kui kliendil on Avori tegevuse suhtes pretensioone või etteheiteid, on tal õigus esitada Avorile kaebus. Avor lahendab kaebuse esimesel võimalusel, kuid tarbijast kliendi puhul hiljemalt 15 päeva jooksul ning juriidilisest isikust kliendi puhul hiljemalt 30 päeva jooksul alates kaebuse vastuvõtmisest. Juhul, kui kaebust ei ole võimalik nimetatud tähtaja jooksul lahendada, teavitab Avor klienti kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis menetluse pikenemise põhjustest ning uuest vastamise tähtajast, saates teate tema e-posti aadressile. Kui Klient leiab, et Avor on Kliendiandmete töötlemisel rikkunud tema õigusi, on tal õigus pöörduda rikkumise lõpetamiseks Avori poole.

Kliendil on tema õiguste rikkumise korral igal ajal õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni või pädeva kohtu poole.

Maakleri tegevuse peale on võimalik pöörduda ka kaebusega Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni (pöördumise tingimused on avaldatud www.ttja.ee) või Finantsinspektsiooni poole (www.fi.ee) või kohtu poole (www.kohus.ee).

8. Teabe esitamine

Avor võib eeltoodud punktides 1-8 sätestatud teavet avaldada kindlustusvõtjale suuliselt ja saata hiljem püsival andmekandjal koos Maaklerilepingu üldtingimuste ja Pakkumusega.

Olulisemad kindlustuslepingute tingimused edastab Avor kindlustuspakkumiste ülevaate või kindlustusseltside pakkumistena.

Juhul, kui kindlustusvõtjal tekib seoses esitatud teabega täiendavaid küsimusi, palub Avor esitada need kirjalikult eposti aadressil info@avor.ee hiljemalt 5 (viie) tööpäeva jooksul kindlustuspoliisi kätte saamisest.